Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, mars 09, 2009

Æ e en pusekatt

Jeg har med interesse fulgt debatten rundt den såkalte Valla/Yssen-saken i dag, og står igjen med et spørsmål. Gerd Liv Valla skal ha uttalt at hun ikke er en pusekatt. Hva skal det bety? At hun mangler klør og tenner? At hun er kastrert og mangler baller? Vel, det siste faller kanskje på sin egen urimelighet da hun vitterligen er et hunkjønn. Er det ment som en fornærmelse mot Felliminati?

Vi undersøker saken. Men inntil videre så står vi på Ingunn Yssens side, da hun ikke har uttalt seg negativt om katter.

Oppdatering på VamPus: Vi har nå laget et hull i gaffatapen og lagt inn et sugerør til en trelitersboks med rødvin. Det burde løse foringsproblematikken en liten stund. Vi vil jo bare nøytralisere henne (ikke til å forveksle med den engelske ordet "neuter" - som vi til vår forskrekkelse har oppdaget at er haram).

Nytt problem dog. Hva gjør vi når hun må på do? Jeg får gå bort og skufle litt sand rundt henne.

Er det ok sånn, mamma?

- *slurp*

Hun ser ut til å ha det fint.


Atún ó muerte,
Pusedyr

4 kommentarer:

Henrik Akselsen sa...

Jeg blir litt nervøs av dette, men jeg må si til meg selv at dette bare er fil.., æh, blog.

Regner med at pus vikarier på neste FEM-sending da.

Anonym sa...

Doproblematikken løses enkelt med å parkere henne på do. Med rødvin og sugerør. Da burde hun være uproblematisk frem mer.. permanente løsning er på plass.

Anonym sa...

Husk å bytte 3-liter to ganger om dagen!

Anonym sa...

Så å..
Observert at Studio 5 har tatt en tidlig sesongslutt i år...
Tape og rødvin. Jaha.

Har Pusedyr lest om Fritzl saken og fått syke ideer i hodet sitt?